Біріктірілген жылдық есеп • 2021
Компания туралы
1
2021 жылы АТ-бағыты бөлімшелерінің фокустарын іске асыру нәтижелері
    DATA GOVERNANCE, ДЕРЕКТЕРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ
    • Компанияда метадеректерді басқару/жүргізу бірыңғай орталығы құрылды;
    • Мекенжай қабатының эталондық анықтамалығын қалыптастыру үшін «Мекенжай тіркелімі» АЖ деректер жүктелді.
    СЕРІКТЕСТЕР МЕН КЛИЕНТТЕРДІ 30 МИНУТ ІШІНДЕ ҚОСУ (ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ СЕРПІЛІС)
    • Ішкі және сыртқы әзірлеушілерге арналған әзірлеуші порталы құрылды.
    АТ-ИНФРАҚҰРЫЛЫМЫНА ӘЛЕМДІК СТАНДАРТТАР ДЕҢГЕЙІНДЕ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ЖӘНЕ ҚОЛДАУ
    • Инфрақұрылымды жаңғырту және пайдалану процестерін өзгерту ­бойынша жұмыстар басталды.
    Стратегиялық
    есеп
    2
    2021 жылы техникалық бағыттағы бөлімшелердің фокустарын іске асыру нәтижелері
      1 сағат / 4 сағат ішінде МТҚ/АТҚ деңгейінде техникалық сервистердің қолжетімділігін қалпына келтіру
      • Сыртқы арналардың өткізу қабілеті 520 Гбит/с және Cache-серверлердің өткізу қабілеті 594 Гбит/с кеңейтілді;
      • Бірлі-жарым зақымдануларды жоюдың орташа уақыты 3 сағатқа қысқартылды;
      • Арналық сыйымдылықты кеңейту және оңтайландыру жүргізілді (өткізу қабілеті ~4 Тбит/с 585 арна қосымша ұйымдастырылды).
      FRR ЖОҒАРЫЛАТУ
      • Кері байланысы бар клиенттерге қызмет көрсетудің цифрлық арналары енгізілді;
      • Алматы қаласында, Талдықорған қаласында клиенттермен жұмыс істеу орталықтары құрылды;
      • ЛАС және ЦОЦИ бөлімшелері біріктірілген.
      Бизнес және қаржы
      бойынша шолу
      3
      2021 жылы В2С бағыты бөлімшелерінің фокустарын іске асыру нәтижелері
        24 САҒАТ ІШІНДЕГІ ЦИФРЛЫҚ ONBOARDING
        • Мобильді қосымшаны құру және іске қосу (2021 ж. 88 мың жүктеу);
        • ADSL бойынша қызметтерді қосудың орташа уақыты (сағатпен) 23,5%-ға, GPON 44,4%-ға, АЕМ-де 21,6%-ға (B2C) қысқарды;
        • Жеке кабинетте және мобильді қосымшада картада орнатушының орналасқан жерін көрсету функциясын құру;
        • Sms-хабарламалар арқылы шарттар мен өтініштерді онлайн қалыптастыру және оларға қол қою функционалын іске асыру.
        ЦИФРЛЫҚ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ
        • Биометрия сервисінің іске қосылуы;
        • Онлайн арналар-оператордың бірыңғай терезесі (2021 жылы онлайн арналар арқылы сатылымдар саны 33%-ға артты).
        Орнықты даму
        туралы есеп
        4
        2021 жылы EX бағыттары бөлімшелерінің фокустарын іске асыру нәтижелері
          ЦИФРЛЫҚ ТРАСФОРМАЦИЯ КОМАНДАСЫНЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
          • Цифрлық трансформация командасын ынталандыру бағдарламасы әзірленді және бекітілді;
          • «Data Vizualization» тақырыбында 135 қызметкер оқытылды.
          КОМПАНИЯНЫҢ ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯСЫНА ПЕРСОНАЛДЫҢ ТАРТЫЛУ ДЕҢГЕЙІН АРТТЫРУ
          • «Қазақтелеком» АҚ бірінші цифрлық марафоны өткізілді;
          • Цифрлық трансформация командасының рөлдік моделі мен құзыреттілік моделі әзірленді және бекітілді.
          Digital EX (Employee Experience)
          • Бизнес-процестерді автоматтандыру бойынша жұмыстарды іске асыру үшін жауапты орындаушыларға берілген техникалық тапсырмалар әзірленді.
          Корпоративтік басқару
          туралы есеп
          5
          2021 жылы инновациялық бағыттағы бөлімшелердің фокустарын іске асыру нәтижелері
            ЖЕЛІНІҢ/ИНФРАҚҰРЫЛЫМНЫҢ ТИІМДІЛІГІ
            • Еркін адрестік IP кеңістігін ұлғайту үшін vCGNAT кеңейту (225 573 абонент Алматы қаласындағы A10 vCGNAT кешеніне ауыстырылды, бұл 7,5 мыңнан астам жария ­ip-адрестерді босатуға мүмкіндік берді);
            • Cache-серверлерді +1 120 Гбит/с (2 681 Гбит/с дейін) кеңейту;
            • Алматы, Нұр-Сұлтан қалаларында Telco Cloud бұлтының іске қосылуы;
            • Алматы, Нұр-Сұлтан, Шымкент қалаларында FWA құрылысы басталды.
            3 АЙҒА TIME TO MARKET
            • Компания өнімдерін іске қосу/соңғы тұтынушыларға жеткізу процесі әзірленді;
            • Сатудың негізгі арнасы анықталды — telecom.kz.